top of page

FAQ

  • Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
    Nee, dit kan niet. Wanneer er een bestelling wordt geplaatst kan die helaas niet meer worden geannuleerd. Dit vooral in verband met de logistieke planning. Uw pakket kan immers al ingepakt of verzonden zijn. U kunt mij uiteraard altijd mailen of te kijken wat de mogelijkheden zijn en is het ongebruikt en onbeschadigd retourneren van uw bestelling altijd mogelijk binnen 14 dagen na uw aankoop.
  • Heeft u ook cadeaukaarten?
    Nee, helaas nog niet. Dit is wel in ontwikkeling.
  • Krijg ik een digitale factuur?
    Ja. Bij uw bestelbevestiging ontvangt u direct een factuur.
  • Ik heb een vraag over een product?
    Ja, dat kan natuurlijk. Vriendelijk verzoek ik u mij een mail te sturen op info@huysjechic.nl Ik zal proberen uw vragen uiterlijk binnen 1 werkdag te beantwoorden.
  • Op welke manieren kan ik mijn bestelling bij jou betalen?
    Wanneer je bij mij een bestelling plaatst kan je deze op verschillende manieren veilig betalen. Dit kan nu in eerste instantie met iDEAL en Bancontact. Eerdaags komt Creditcard en Klara-achteraf betalen ook beschikbaar.
  • Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?
    Ja.
  • Ik heb geen bestelbevestiging van jou ontvangen?
    Vervelend dat deze niet is binnengekomen. Checkt u altijd even uw spambox in uw email. Mocht het bericht daar niet op binnen zijn gekomen stuurt u dan even een email naar mij op: klantenservice@huysjechic.nl Dan stuur ik u een mail waaruit uw bevestiging blijkt en indien mogelijk met een track and trace van uw pakket.
  • Kan ik mijn bestelling ophalen?
    Nee, dit is niet mogelijk. Ik heb geen winkel en geen bezoekadres. Er kan alleen online gewinkeld worden.
  • Met welke vervoerder wordt mijn pakket bezorgd?
    Uw pakketten worden verstuurd met PostNL.
  • Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
    Ik streef uiteraard altijd naar een snelle verzending maar gaat u uit van 1-3 werkdagen na uw bestelling.
  • Wat zijn mijn verzendkosten?
    Een standaard verzending van uw pakket bedraagt 7,45. In Purmerend is er momenteel 'Gratis Verzending'. Bestellingen van 75 euro worden gratis verzonden.
  • Naar welk adres kan ik mij retourzending toe sturen?
    U kunt uw bestelling retourneren op: Huysje Chic Postbus 18 1140 AA Monnickendam.
  • Lever jij ook in het buitenland?
    Nee. Tot op heden nog niet en richt ik mij vooral op Nederland.
  • Kan mijn bestelling in het weekend worden bezorgd?
    Ja. Soms kan een pakket inderdaad arriveren op zaterdag maar daar kunt u niet zelf voor kiezen. Ik heb geen dienst voor zondagbezorging of spoedbezorging.
  • Kan ik voor de bezorging van mijn product een tijdvak kiezen?
    Nee, dit kan niet via mij. Wellicht kunt u direct contact opnemen met PostNL en vragen wat de mogelijkheden zijn.
  • Kan ik mijn bestelde artikel(en) retourneren?
    Ja, dat mag. Jouw bestelling moet dan wel binnen 14 dagen op mijn retouradres zijn terug ontvangen. Meld jouw bestelling retour via ons retourformulier. Het product kan alleen ongebruikt en onbeschadigd, en indien mogelijk, het liefst in originele verpakking geretourneerd worden. Het regelen van uw retourzending en de retourkosten van uw bestelling zijn voor uw eigen rekening. Ik zal het bedrag binnen 14 dagen terugstorten op uw rekening.
  • Hoe weet ik dat mijn retourzending is aangekomen?
    U kunt uw pakket altijd volgen via uw postvervoerder, waar u het pakket mee heeft geretourneerd. Wanneer ik uw retourzending ongebruikt en onbeschadigd heb ontvangen zal ik u daarover berichten.
  • Kan ik mijn pakket ophalen bij een PostNL punt?
    Nee, dit kan niet via mij. Wellicht kunt u direct contact opnemen met PostNL en vragen wat de mogelijkheden zijn.
  • Ik heb het verkeerde adres opgegeven bij mijn bestelling?
    Wanneer u erachter komt dat u het verkeerde adres heeft opgegeven dan kan dit helaas meestal niet meer worden hersteld. Een volledig nieuw adres opgeven voor de ontvanger is helaas niet meer mogelijk. Alleen bij hele kleine wijzigingen, zoals het ontbreken van een huisnummer of telefoonnummer van de ontvanger, kan PostNL nog iets voor u betekenen. Neemt u dan direct rechtstreeks contact op met PostNL.
  • Wat is de status van mijn verzending?
    U kunt uw bestelling volgen via de Track and Trace van PostNL die u van mij ontvangt na verzending van uw pakket.
  • Wat is de Privacy Policy van Huysje Chic?
    Voor deze gegevens verwijs ik naar het kopje Privacy Policy onderaan mijn website.
  • Hoe maak ik een account aan?
    U kunt een account aanmaken op de website wanneer u een product wilt bestellen of wanneer u een item aan uw favorieten wilt toevoegen. Er dient voor uw account een aantal gegevens in te vullen. Deze stappen wijzen zich vanzelf. Mocht u toch vragen hebben neemt u dan contact op met: info@huysjechic.nl U kunt tevens uw gegevens van uw account op elk moment makkelijk aanpassen.
  • Hoe kan ik contact opnemen?
    Voor deze gegevens verwijs ik u naar mijn contactpagina.
  • Wat zijn de Algemene Voorwaarden van Huysje Chic
    Voor deze gegevens verwijs ik naar het kopje Algemene Voorwaarden onderaan mijn website.
  • Heb jij nog meer vragen?
    Uiteraard hoop ik veel vragen voor u te hebben beantwoord. Mocht u toch nog meer vragen hebben dan verwijs ik naar mijn gegevens op de contactpagina.
bottom of page