Gratis bezorging bij besteding van € 100 voor Nederland
Verzending in Nederland, België en Duitsland
Gratis bezorging bij besteding van €150 voor België & Duitsland
Klachtenpagina
Heb je een klacht?
Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar:
klantenservice@huysjechic.nl
Om je klacht zo snel mogelijk te kunnen beoordelen vragen we je de volgende zaken op te nemen in je klacht:
​
-
Je naam, adres, woonplaats en telefoonnummer
-
Het ordernummer
-
Eventuele relevante foto's die de klacht verduidelijken.
-
Een omschrijving van je klacht
Hoe meer relevante informatie je verstrekt, hoe beter wij in staat zijn je klacht te beoordelen.
Afhandeling en reactie op je klacht
Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken
en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.
Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging.
Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen.